1 października 2013

Kino dla mam z dziećmi, czyli propozycja Kina Nowe Horyzonty

Czy Ktoś czytał post pt. START? Było o naszym poznaniu w kinie.
Właśnie na Wózkowni, projekcie realizowanym przez Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu (na ul. Kazimierza Wielkiego). Jak dla mnie, jest to najlepsza propozycja dla mam z dziećmi w mieście.
Będąc w ciąży często bywałam w kinie, ale po Wielkim Nadejściu skończyły się wyjścia, seanse w kinie i wszelkie rozrywki...do czasu. Gdy Jaś osiągnął swoje zacne 5 miesięcy, po raz pierwszy dotarliśmy na Wózkownie. I co zastaliśmy?
Aktualny repertuar, przemiła organizacja, wolontariuszki opiekujące się dziećmi, warsztaty dla dzieci i rodziców, kawa i ciacho oraz atmosfera wszechobecnej empatii. Żadnej z mam nie przeszkadzają płacze innych dzieci, każda z mam pomaga innej mamie, każda z nas rozmawia z każdą jakbyśmy znały się od lat. 
Uwielbiam nasze wtorki. Jestem mamą, ale najmniej czasu spędzamy z Jasiem w domu (nie wiem co to będzie jak przyjdą mrozy). Cenie wszelkie alternatywy, które dają nam możliwość spędzania czasu kulturalnie, w tłumie, z ludźmi. Właśnie tam, gdzie można pobyć w cudownym towarzystwie kobietek, które również zmagają się z nowym życiowym wyzwaniem.

Wózkownia odbywa się w każdy wtorek o godz. 11. A od listopada zmiana dnia na czwartki, godz. 11.
Cena biletu 12 zł.
trzyMamy polecamy :)







Napisała Karla

1 komentarz: