23 listopada 2013

Inspirujące mamy!

Rysunek pobrany z internetu, możliwe, że ze strony mother-power.pl 

Już od dawna chciałam poruszyć ten temat! Jest to zarówno zadziwiające, jak i niezwykle inspirujące - jak niezwykle przedsiębiorcze są młode mamy! Nie mogę wyjść z podziwu, ile znam dziewczyn, które ledwo co urodziły swoje pierwsze dziecko, a już zabierają się za biznesy, nowe hobby, sport i w każdym swoim działaniu są tak niesamowicie skuteczne! Aż strach pomyśleć co zrobią, gdy urodzą następne dzieci ;) 

Kiedyś czytałam, o założycielce Motherhood. Marka SkipHop to też linia produktów podobno stworzona przez młodą mamę, właśnie z potrzeby posiadania czegoś, czego nikt jeszcze nie produkował. Założę się, że jest wiele takich firm, które powstały jakby wbrew temu, że rodziny z malutkimi dziećmi po prostu na nic nie mają czasu :) 

pobrane z iqkartka.pl
Moje blogowe "współpisarki" rozpoczęły swoje małe biznesy, rozwijają  i urzeczywistniają myśli, które pewnie chodziły im po głowie od dawna. I ja stałam się bardziej odważna i natchniona przykładem wielu moich koleżanek! *

Zaskakujące jest jednak najbardziej to, że znajdują na to wszystko czas i energię! Przecież są mamami, mają ręce pełne roboty, nieprzespane noce, podkrążone oczy i furczące garnki na gazie. I nawet z najbardziej pomocnymi i zaangażowanymi partnerami - po prostu mamy są zmęczone :) 

pobrane z internetu
Coś musi jednak być w macierzyństwie wyjątkowego, co sprawia, że te wszystkie moje rewelacyjne koleżanki dokładają sobie jeszcze pracy, stresu, cieni pod oczami, by realizować swoje hobby, przekuć interesujące zajęcie w kasowe przedsięwzięcie. I raczej żadna z nich nie zaniedba z tego powodu ani dziecka, ani domu, ani partnera :) 

Kobiety- jesteście niesamowite! Dzięki wam moja doba się wydłużyła i mogę zrobić więcej! :) To bardzo budujące! 

Niech nam koło fortuny sprzyja! Niech się okaże, że nasze pomysły to złoty interes! Do odważnych świat należy. 

* Sądzę, że kiedyś poświęcimy temu krótkie notatki. W końcu reklama dźwignią handlu, prawda? :)

Napisała Majola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz