4 stycznia 2014

Przydatne gadżety: na picie i jedzenie (w domu)

W domu mam kilka patentów na organizację i przechowywanie (jeden z nich podpowiedziany przez Czarną Karlę). 
1. Kaszkę dla dziecka przechowuję w średnim opakowaniu z IKEA - mieści akurat całe opakowanie kaszki, którą karmię Helenę i w dodatku mieści się na bardzo wąskiej półeczce w kuchni, gdzie mam podręczne rzeczy dla małej. 
2. Butelkę z przegotowaną wodą również kupiłam w IKEA. Robiąc herbatę pamiętam o tym, żeby uzupełnić wodę dla dziecka- jest niezbędna do picia, do przygotowania mleka i kaszki, do dolania do zupki. Ma temperaturę pokojową, więc jest idealna do picia w każdej chwili. W drugiej takiej butelce mam przygotowany dla dziecka kompot w lodówce. Przepis na kompot jabłkowo-gruszkowy, który niedawna znalazłam w internecie przewiduje uzyskanie 1 litra kompotu, czyli dokładnie tyle ile zmieści się w tej butelce. Idealnie :) 


3. Słoiki z IKEA - idealne do przechowywania małych i większych porcji jedzenia dla dziecka. Miałam ich w domu kilka, głównie do przechowywania cukru, ryżu i mąki. Od kiedy Czarna Karla mi powiedziała, że w takich słoikach przechowuje jedzenie dla Jasia, ja również opróżniłam swoje i stoją teraz w lodówce wypełnione zapasami na kilka dni. Dzięki, Karla! 

3. Kubek termiczny, z którym wychodzę z domu z kawą lub herbatą, służy mi też w domu. Robię w nim małą porcję rumianku dla Heleny. Podaję jej w butelce lub kubku-niekapku, a zapas herbaty może stać godzinami i nie wystygnie. 
4. Całkiem ładny termos na herbatę dla dorosłych! Jak ktoś się uprze to może powiedzieć, że jest prawie jak imbryk :) Herbaty starczy na ok 6 filiżanek. Zazwyczaj robimy sobie mieszankę herbat na bazie czarnej lub zielonej. Dodajemy do tego zioła, rumianek, koper włoski, lipę, szałwię... co tam nam wpadnie w ręce. W sezonie zimowym dodajemy imbir lub cytrynę i syrop malinowy. Herbata jest ciepła przez pół dnia, więc nie trzeba latać do kuchni i robić sobie co chwilę świeżą herbatę. Nasz termos jest firmy Tescoma. Kupiłam go wiele lat temu w sklepie Społem. Ale podobno w wielu miejscach można go dostać. 

Ma ktoś jakieś przydatne gadżety i patenty na usprawnienie domowych prac okołodzieciowych i nie tylko? Proszę wpisywać. Może kiedyś uda nam się uzbierać kilka i stworzymy "Niezbędnik rodzica" oparty na zasadach ergonomi, logistyki i ekonomi :) 

Napisała Majola













6 komentarzy:

  1. Polecam pojemniczki AVENT - te zakręcane. Idealnie pasują na początku do mleka - przechowywania, zamrażania, a potem do porcji jedzenia dla maluszka. Słoiki w domu są super, na wyjścia jednak te pojemniczki są nie do zastąpienia;) Butelkę na wodę skradnę;) Wytrzymuje wrzątek? Czy nalewasz już ochłodzoną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o fajne gadżety i przede wszystkim oryginalne to jak dla mnie jest tylko jedno miejsce gdzie je zazwyczaj kupuję. Mowa tu oczywiście o https://4gift.pl gdyż jak wiadomo o fajne prezenty jest dość trudno. Szczególnie jeśli mają to być gadżety do przeznaczenia w domu, to tym bardziej zachęcam do odwiedzenia tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie same gadżety są fajne i moim zdaniem również fajnie jest je otrzymywać jako prezent. Dlatego ja swojemu facetowi ostatnio kupiłam etui na koszulę https://forhim.pl/50-etui-na-koszule i jestem przekonana, że właśnie taki prezent bardzo mu się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością takie gadżety nam się przydadzą i ja jestem przekonana, że również sobie lub moim bliskim z czasem sprawię coś podobnego. Kilka dni temu udało mi się w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka kupić bardzo fajny prezent dla mojego dziadka z którego jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poniekąd jak najbardziej takie gadżety mogą być bardzo fajnym uzupełnieniem naszej oferty. Ja również chętnie zaglądam po gadżety reklamowe z promocji w https://reklamowegadzety.pl/c/promocje i za każdym razem znajdę coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń