25 stycznia 2014

Co zrobić z wolnym czasem

hej Mamy, czy też tak macie? Jak tylko pojawi się perspektywa wolnego czasu, czytaj zostajecie same w domu, to nie mozecie sie skupić,  bo pomysłów na spędzenie wolnej chwili jest dużo a wolnego zawsze za mało, żeby zdążyć ze wszystkim. Dziś święto,  zostałam sama. Obiecałam sobie zasłużony relaks, popołudnie z książką,  którą przy okazji nabyłam 2  dni temu w empiku (tam też są wyprzedaże,  do tego stopnia,  że w końcu ceny nie zniechęcają) i próbuję skorzystać.  Uwierzcie mi, że nie jest mi łatwo się skupić.  Chyba się odzwyczaiłam. Tak mało teraz takich chwil. Ciagle myślę, że ten moment powinnam wykorzystać bardziej produktywnie.To nie jest fajne, mama też ma prawo do relaksu. Basta. Stop wyrzuty sumienia.  Zrelaksowana mama, to szczęśliwa mama i dziecko! Wracam do kawy i książki.




 Napisała Czarna Karla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz