17 lutego 2014

Życie bez telewizora

Kiedyś ciężko było mi wyobrazić sobie wieczór bez Wiadomości czy krótkiego, relaksującego serialu. 
Dziś jestem przeszczęśliwa, bo to jakbym w bonusie dostała kilka luźnych godzin wieczorem (bo tylko wtedy uruchomialiśmy tv).
Teraz oglądamy już tylko to, na co faktycznie mamy ochotę, bo oczywiście wszystko jest dostępne online. 
Moje ostatnie 3 odkrycia filmowe. 
Przed Północą - lekko, mądrze, ciekawie, śmiesznie i ciepło.Uwielbiam całą tę trylogię i ciekawi mnie czy pojawi się kolejna część.
Sęp -  jednym się podoba, a innym nie. Ja miałam taki mętlik w głowie, że w nocy zamiast spać, analizowałam jeszcze całą akcję.
Kamerdyner, w roli głównej Forest Whitaker. Bardzo wzruszający, bardzo o miłości i wierności. Ponad 2 h wspaniałego kina, które polecam.





Napisała Czarna Karla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz